پاسخ پرسش‌های پرتکرار

دسته بندی پرسش ها

پرتکرارترین پرسش‌ها

سیستم هوشمند دیجی کالا، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید دیجی کالا باشد…

 

مشاهده توضیحات تکمیلی

بله، دیجی کالا تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان به صورت اقساط  با بازپرداخت  6 ، 9 و 12 ماهه از سایت دیجی کالا خرید کنید.

 

 

مشاهده توضیحات تکمیلی

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

 

مشاهده توضیحات تکمیلی

  1. امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
  2. در همین راستا شرکت دیجی کالا  مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
  3. جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02161930010 اقدام نمائید.
 
 

مشاهده توضیحات تکمیلی

 

شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، فرم درخواست را تکمیل کنید.

 

مشاهده توضیحات تکمیلی

  1. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
  2. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.
 
 

مشاهده توضیحات تکمیلی

شما از سه راه می‌توانید امتیاز بگیرید:

 
  1. خرید کالا

     

  2. ثبت نظر

  3. دعوت از دوستان برای خرید از دیجی‌کالا

 

مشاهده توضیحات تکمیلی

میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
 

مشاهده توضیحات تکمیلی

نتوانستید پاسخ سوالاتتان را پیدا کنید؟